Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2009 01:17 - Тя, той - защо илюзиите са реалност понякога?
Автор: him Категория: Изкуство   
Прочетен: 3195 Коментари: 15 Гласове:
3



Все ме питаше как е той? Е, как мога да ти отговоря на този въпрос? Знам ли защо се държи така с теб, при положение, че аз те обичам? За мен това беше много неразбрано. Аз не бих могъл да обичам такъв човек. Та той изобщо питаше ли как си, интересуваше ли се от сърдечните ти болки? И въпреки това ти го обичаш? А защо го обичаш, можеш ли да ми кажеш? С какво той е по-добър от мен? Какво толкова ти дава, че не можеш да го забравиш? Или просто чувството за нужда, за сигурност те преследва? Каква сигурност ти е дал той? Защо, след като си толкова объркана, след като не знаеш какво мислиш, да ми говориш пак за него? Ето ме и мен, мечтая. Мечтая може би да сме заедно? А ти мислиш ли си за това? Сигурно не. На жените им трябва малко сигурност, малко внимание и те могат да забравят всичко. Могат да забравят кой ги е уважавал, може да забравят нощните мечти. Ако изобщо са ги имали.
 Не мога да се спра, дори и да искам. А ти можеш ли да направиш нещо, за да ме спреш? Можеш ли да погледнеш истината в очите? Да, за всеки е по-добре да живее в илюзията, пречупена през неговата призма. Много бих искал да вярвам, че си щастлива. Защо ли не мога? Може би защото го познавам поне колкото теб Ах колко разговори са стигали до него. Без да се интересувам. Без да ми пука. Пукаше ми единствено за теб. Защото не можех повече да те гледам как страдаш. Истина ли искаш? Ами това е истината - ако бях видял,че с него ще ти е добре, бих се оттеглил? Защо ли? За мен любовта не е егоистично чувство. За мен любовта не е да искаш да притежаваш някой, напротив - да искам ти да притежаваш най-доброто. Разбери, че не те искам за себе си, искам просто да бъдеш щастлива? Как? Като те насоча леко. Да, няма да те насоча към него. Защото зная какво ти е причинил. По-скоро ще те пратя в другия край на света, след като смяташ, че любовта ми е просто химера и все някога тя ще се промени. Не те укорявам за нищо. Кой може да укорява човека, който обича?Доста малко хора. И тези хора, май не те обичат толкова, че да те укоряват. Не знам, аз не мога. Излъгах - понякога го правя с цел да те предпазя от по-дълбоки грешки? Противореча ли си? Да, извинявай. Но това съм просто аз. Както всеки друг, аз имам своите недостатъци. Да искаш от човек да съди безпристрастно...Да, но може би не от мен? Старая се да съм приятел, но просто понякога не се получава. Знам, че предавам част от приятелството по този начин...Нали поиска време? Време, за да можеш да размислиш? За да прецениш колко го обичаш, колко се нуждаеш от него? Не те притискам. И не искам, независимо, че понякога го правя. Извини ме. Това е сигурно, защото те ценя и смятям, че си губиш времето, тъгувайки по него. Искам да те разбера. Но как мога да направя това, след като не съм в твоето положение?Други любовници ще заемат нашето място. Други любовници ще вървят по нашите улици. Аз и ти - това ще е просто спомен в мрака, спомен, който даже и улиците може да не разказват, защото са преживели толкова други любовници и мечти, толкова обещания, че не знаят на кого са?





Тагове:   реалност,


Гласувай:
3



1. анонимен - с малка корекция
17.10.2009 02:15
" На жените им трябва малко сигурност, малко внимание и те могат да забравят всичко. Могат да забравят кой ги е уважавал, може да забравят нощните мечти. "
На жените им трябва много сигурност, много внимание и много любов и те винаги ще помнят кой ги е уважавал и обичал, без да забравят нощните мечти.
цитирай
2. him - За теб,
17.10.2009 12:10
може би е така. Но в случая аз съм искал да кажа съвсем различно нещо...
цитирай
3. анонимен - i az sa6to mislq, 4e na edna jena i ...
17.10.2009 12:23
i az sa6to mislq , 4e na edna jena i trqbva mnogo sigurnost..vnimanie i nejnost...nai malkoto , koeto moje tq da napravi e da uvajava tozi maj... za men li4no da cenqt i uvajavat mnenieto mi, da me izslu6vat..i da sa vnimatelni s men... zna4at mnogo pove4e..otkolkoto edna strasna lubov...koqto moje da otmine mnogo barzo
цитирай
4. him - Виж,
17.10.2009 12:35
не отричам, че е така, но за да ви улесня, ще кажа това, което съм казал в поста - когато жената обича даден мъж, той може да се държи зле с нея, да я унижава, а после да и демонстрира капка любов и тя ще забрави, че има някой друг, която е обича много повече.
цитирай
5. анонимен - 4.him
17.10.2009 15:31
Това дето го пишеш си е напълно извратено - да обичаш човек, който се държи лошо, обижда, унижава - някаква форма на мазохизъм. Мога да го разбера само ако жената вярва, че този мъж го прави преднамерено с някаква цел, иначе за какво има да го обича? А това, че и някой друг я обича още съвсем не означава, че и тя трябва да го обича. Изобщо задължително ли е една жена непременно да обича някого, след като няма такъв човек, който да я омагьоса? Вярно е, че любовта е най-великото чувство, но какъв процент от хората живеят без любов поради липсата на необходимия обект! Много хора се женят по сметка и докато я има тази сметка са заедно. Други се женят по любов и с тази любов изкарват докато смъртта ги раздели. Трети се женят по любов, но след известно време установяват, че не са един за друг. Продължават да живеят по инерция и ако се появи достоен трети човек струва си да се поеме риска за нов път.Ако ли не се появи, виж предишния вариант - без любов докато смъртта ги раздели и според мен това е най-често срещаното явление.
Him, защо считаш жената за някакъв второстепенен субект, който трябва да изпълнява ролята на обект за обичане или необичане и ако някой я обича, а тя го пренебрегва, то тя е пълна глупачка и неблагодарница?
3.анонимен - може ли да има страстна любов без да ценят и уважават мнението ти, както и да те изслушват? Може би имаш предвид страстен секс, а не любов?
цитирай
6. him - Така е,
17.10.2009 15:58
мазохизъм е. А ще отречеш ли, че има жени, които го правят? Които са като коне с капаци? За теб не говорим - по разсъжденията ти личи, че си умна жена и може би поемаш рисковете на любовта. Но колко са като теб?И си в грешка - вместо глупачка и неблагодарница, трябваше да използваш заблудена. Второстепенен субект? Не мисля. По-скоро класически любовен триъгълник с елементи на разсъждение. Присъединявам се към въпроса ти към анонимен, не ми беше хрумвал. Мерси за коментара
цитирай
7. iyi - Без да се включвам в дискусията до ...
18.10.2009 23:57
Без да се включвам в дискусията до тук ще те поздравя, him. Поздравявам те за чувството, е емоцията и личното усещане, които са пропили текста ти!
цитирай
8. him - @iyi
19.10.2009 00:47
Мерси много. Горните коментари и твоят бих ги сравнил така - те само минаха покрай огъня, коментираха дали е голям, малък или дървата, от които се храни, но само ти протегна ръце, порадва се на топлината, на енергията, на живота.
цитирай
9. konstant7 - Поздравления!
20.10.2009 22:19
За" топлината,за енергията,и живота".
цитирай
10. him - Благодаря
20.10.2009 23:09
за всичко :)
цитирай
11. анонимен - Може много да се коментира по гор...
23.10.2009 23:54
Може много да се коментира по горното - "открито писмо" ли да го нарека или "художествено произведение", не разбрах. Ако е "открито писмо", то тук не му е мястото. Тези неща се казват на 4 очи и може би за това в постинга не намирам отговора на лицето, за което е предназначено. Ако е художествено произведение, то наистина от него лъха на много топлина и любов и жалко, че him не го е довършил с нейния отговор. Даже на страничния читател се сгрява сърцето от написаното, дано да има повече такива мъже около нас.
цитирай
12. him - Радвам се,
24.10.2009 00:34
че съм сгрял сърцето на който и да е, бил той и страничен читател :) Поздрави и усмивки. И да поддържате огъня в сърцето си. И той ще ви поддържа :)
цитирай
13. анонимен - минавайки пътьом реших да попитам
23.11.2009 00:03
Eй, Him, как е огънчето, още ли гори:)))
цитирай
14. him - Хаха,
23.11.2009 00:18
винаги, приятелю - без огънче закъде сме? Просто повей на вятъра, хем го има, хем го няма :)
цитирай
15. анонимен - mnogo lirichna dusha
10.03.2011 12:05
ti si mnogo lirichna dusha no dokato mujete kato teb ne sviknat druzko i na glas da se boriat za Liubovta vmesto da stradat bezmulvno, nqma da otkriat sebe si ili shatstie v liubovta.
Dai po-smelo:) No postinga e strahoten. Haresa mi.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: him
Категория: Изкуство
Прочетен: 414344
Постинги: 153
Коментари: 436
Гласове: 3300
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930